wtorek, 1 kwietnia 2014

Video-tutoriale :)

Wiem, że systematyczność moich wpisów na blogu pozostawia wiele do życzenia, co jest spowodowane po prostu brakiem czasu (uczelnia jest jego głównym złodziejem), jednak pomysłów na "content" mam coraz więcej - co średnio ze sobą współgra.
Tak czy inaczej przez ostatnich parę miesięcy udało mi się zgromadzić parę pomysłów na kolejne wpisy związane z programowaniem. Pojawiły się one dość naturalnie, bo po prostu wynikły z tematów, których się teraz uczę. Postanowiłem zawrzeć je w 'seriach' tematycznych kursów i publikować... w formacie wideo

Czemu tak? Ponieważ Wam - odbiorcom, będzie łatwiej i szybciej ogarnąć to co się dzieje w programie, oglądając filmik i słuchając komentarza, niż wczytywać się i dopasowywać odpowiedni opis do właściwego fragmentu kodu. No i ja również będę miał łatwiej, z tego samego powodu - nie będę musiał męczyć się z opisami, a po prostu nagram to co dzieje się u mnie na ekranie wraz z komentarzem, co pozwoli mi zaoszczędzić nieco czasu (mam nadzieję).
Filmiki będę wrzucał na YouTube'a, ale nie oznacza to, że tutaj nic się nie będzie działo. Na blogu zawsze pojawi się stosowny wpis, z krótkim opisem i linkiem do filmu na YT, oraz nie zabraknie wpisów, do których filmik będzie zbędny.

Kursy tematyczne, które chciałbym stworzyć / kontynuować w wersji wideo:
1. JavaFX
2. Efektywna praca w Eclipse
3. JEE - Java Enterprise Edition
4. Wzorce projektowe
5. Digital painting

No i tyle ogłoszeń. Pierwszy filmik z serii "Efektywna praca w Eclipse" już nagrany, i niebawem pojawi się w następnym wpisie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz